Inspireras att börja dansa

salsa

I månadens hobby augusti möter vi Anna som dansar salsa och bachata med sin man. De bestämde sig för att hitta en gemensam aktivitet och där blev pardans ett klockrent val! Dansen är ett beroende som Anna ser fram emot:

– Jag dansar med min man tre gånger per vecka. Det är ett otroligt roligt sätt att kunna umgås med min man på, samtidigt som dansen ger en otrolig lyckokick, vi träffar människor med samma intresse och jag får röra på mig. Det blir som ett beroende man ser fram emot, säger Anna.

Läs hela reportaget här

Kommentera

